fredag 13 mars 2009

Mitt rum.

Sa har ser mitt rum ut:

En tom sang till vanster (Linda - den vantar pa dig!), min sang till hoger (med en av mina aldsta vanner pa), garderober och balkongdorr rakt fram.
Balkongen ar en fin grej. Har kanske inte sa fabulos utsikt, men sol hela dagen!

Dessutom hanger jag numera mina nytvattade klader dar. Forsta gangen jag tvattade hangde jag upp mina klader pa den stora balkongen tillsammans med resten av kladerna. Nar jag skulle hamta dem dagen efter hittade jag min pyjamas, en socka och ett par trosor. Resten var forsvunnet. Sockorna har fortfarande inte dykt upp. Trosorna hittades pa lite olika stallen under dagen. Som en bra grej att jag bara har med mig hederliga bomullstrosor i hipstersmodell och inte nagot mer fancy, genomskinligt eller mindre, eftersom de helt plotsligt exponerades for halva centret.

Well, tillbaka till rummet. Bredvid min sang en bokhylla och en liten byra (med en lampa som jag har rakat branna upp en del av lampskarmen pa, med suspekt lukt och nervosa kids som foljd. Skyller pa feberyra, hmm.). Samt en lasfotolj.
Och pa val valda stallen sma uppklistrade lyckostunder att minnas.

1 kommentar:

  1. vilken fin nalle! älskar gosedjur! hoppas du har det bra kram!

    SvaraRadera