söndag 22 februari 2009

Nu åker jag. Hör gärna av dig!

Ikväll runt klockan 23 bäddar jag ner mig i en tågkupé och försöker somna. Imorgon bitti 07.55 lyfter mitt flyg från Arlanda och 14.10 lokal tid är jag framme i Chisinau. Det känns totalt overkligt.

Jag vet inte när jag kommer att ha tillgång till Internet igen. Förhoppningsvis ganska snart.

Jag skulle bli väldigt glad om du hörde av dig under tiden jag är borta. Jag vill veta vad som händer och hur du mår!

Så här kan du kontakta mig:
Mejla mig på lina_mattebo@mail.com.
Bestäm en tid och ring mig på skype, som förhoppningsvis kommer att funka framöver. Mitt användarnamn är lina_mattebo.
Smsa mig på mitt Moldaviennummer som jag kommer att skaffa när jag kommer fram.
Skriv en kommentar här på bloggen.

För er som inte är så vana vid detta med bloggar följer här en liten instruktion om hur man kommenterar:
Längst ner i varje inlägg finns en rad där det står: ”Upplagd av Lina kl. 21:40 0 kommentarer.” Tiden och antal kommentarer är olika på inläggen.
Klicka på ”kommentarer”. Då kommer det fram en ruta som ni kan skriva i.
Under rutan står det ”Kommentera som:”, bredvid en rullist som det står ”Välj profil” i. Klicka på rullisten och välj alternativet ”Namn/Webadress” och skriv in ditt namn. Om du har en egen blogg eller hemsida kan du även skriva in den, annars lämnar du den raden tom.
För att se hur det ser ut, tryck på förhandsgranska. Tryck på krysset i högra övre hörnet av rutan för att komma tillbaka till ursprungsläget och kunna ändra.
När du är nöjd, tryck på ”Skicka kommentar”.

5 kommentarer:

  1. varför ignorerar du mina sms? :(

    SvaraRadera
  2. Hej bruden!!! Hoppas resan gått bra! själv har jag en vecka kvar i ett snöigt Bredbyn innan det bär av till ett Kenya som snittat en +25 de senaste dagarna... Ta hand om dig så höres vi under våren!! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Lycka till med allt! Vi hörs på skype när det passar =)

    SvaraRadera
  4. LYCKA TILL!
    tack för att jag fick prata med dig denna din sista morgon i sverige, det kändes som en ära!

    du kommer få det så bra.
    puss!

    SvaraRadera
  5. Lycka till älskade vän! Hade alla intentioner att höra av mig igår, men här och nu inser jag ju att jag missade det. Vilken fadäs. Men jag tänker på dig och ber för dig! All lycka till dig min vän! Puss och kram!

    SvaraRadera